پاسپورت دومینیکا های لیپ
نوشته شده توسط : مهسا علی پور

 فقدان اطلاعات حساب بانکی به عنوان مثال درآمد ماهانه شما در پرینت حساب بانکی شما درج نشده یا یک حساب بانکی دیگر را معرفی می‌کنید. غیر معمول نیست که ویزای انگلستان به دلیل اظهارات بانکی رد شود. جدا از مستندات استخدامی باید بتوانید حقوق ماهانه خود را در صورت حساب بانکی خود نشان دهید. تا اطمینان حاصل کنید که کارفرمای شما حقوق تان را مستقیما به حساب بانکی شما واریز می‌کند. سپرده‌های ثابت حقوق و دستمزد شما دو چیز را نشان می‌دهد که شما واقعاً شاغل هستید و منبع درآمد ثابت دارید و شما واقعا پس انداز کرده‌اید تا به انگلستان سفر کرده و از کسی پول دریافت نمی‌کنید. نکته قابل توجه این است که اگر هر ماه حقوق خود را به صورت چک دریافت می‌کنید آن چک را به حساب بانکی خود واریز کنید. سپرده‌های بزرگ بدون منبع در حساب بانکی شما اگر در ریزگردش حساب ارائه شده به سفارت انگلستان ارقام و اعدادی مشاهده شود که با درآمد ماهانه اعلام شده شما مغایرت داشته باشد و منبع این سرمایه‌ها مشخص نباشد، موجب می‌شود از نظر شفافیت مالی زیر ذره‌بین سفارت قرار بگیرید. اعداد و ارقام بزرگ در حساب بانکی شما برای آفیسرهای سفارت انگلستان خوشایند نیست و افسر ویزا متقاعد نخواهد شد که وجوه موجود در حساب شما متعلق به شماست و برای استفاده در دسترس شماست. پس مطمئن شوید که هیچ سپرده بزرگی در حساب بانکی شما وجود ندارد. نکته حائز اهمیت این است که اگر قبلا سپرده‌های زیادی را در حساب خود داشتید، مدرک منبع آن سپرده‌ها را ارائه دهید و اگر از فروش ملک پولی دریافت کرده‌اید، اسناد فروش و عملکرد مالی آن را به صورت بانکی ضمیمه پرونده خود کنید. عدم سابقه سفر توجه کنید که فقط داشتن دعوت‌نامه جهت دریافت ویزای انگلستان کافی نیست.

 اگر شما سابقه سفر مناسبی قبل از درخواست ویزای انگلیس نداشته باشید، بهترین بهانه را برای ریجکت ویزای خود را به آفیسر می‌دهید. تمام سختگیری‌های سفارت به منظور برطرف کردن این نگرانی است که آیا شما پیش از پایان مهلت اعتبار ویزا به کشور خود باز خواهید گشت یا نه! البته تاریخچه سفر خوب شرط ضروری برای درخواست ویزا نیست و هیچ سفارتخانه‌ای شما را ملزم به ارائه آن نخواهد کرد و شما می‌توانید بدون داشتن سابقه سفر نیز درخواست ویزای خود را ارائه دهید. اگر چه این کار، آب در هاون کوبیدن است. زیرا نداشتن یک سابقه سفر خوب، شانس شما را برای اخذ ویزای کانادا، ویزای آمریکا، ویزای بریتانیا و ویزای استرالیا تقریباً به صفر می‌رساند. در واقع سابقه سفر از آن دست اطلاعات اختیاری است که نقش پررنگی در پذیرش یک درخواست ویزا دارد. نکته حائز اهمیت این است: در صورتی که یک بار از سفارت انگلیس ریجکت شوید، احتمال ریجکت شدن هنگام درخواست دوم بسیار بیشتر است و گرفتن ویزا برای شما دشوارتر خواهد بود. زیرا تمام سوابق ریجکتی قبلی در سیستم انگلستان به ثبت می‌رسد و شما ملزم به جلب اطمینان بیشتر سفارت برای دریافت ویزا هستید.

 ویزای انگلستان یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین ویزاهای دنیاست که سالانه افراد متعددی از سرتاسر دنیا متقاضی دریافت آن و ورود به این کشور زیبا هستند. آیا می‌دانید با دارا بودن پاسپورت دومینیکا دیگر نیازی به اخذ ویزای انگلیس نخواهید داشت و با ورود به کشور انگلستان می‌توانید تا ۶ ماه بدون ویزا در این کشور بمانید!

پاسپورت دومینیکا های لیپ شما را از گرفتن ویزا به صورت مادام العمر بی‌نیاز می‌کند. دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه به دست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا می‌دهد. با پاسپورت دومینیکا به چه کشورهایی می‌توان سفر کرد؟ با توجه به متغیر بودن روابط و ضوابط کشورها با یکدیگر، تعداد مقصد‌هایی که بدون ویزا یا هر گذرنامه‌ای می‌توان به آنها سفر کرد، هر سال متفاوت خواهد بود. در رتبه‌بندی اخیر پاسپورت‌های کشورهای دنیا، دومینیکا با کسب رتبه 31 اجازه سفر به بیش از 140 کشور بدون ویزا(یا ویزای فرودگاهی) نسبت به سال‌های گذشته در این آمار سیر صعودی داشته است. با در اختیار داشتن پاسپورت دومینیکا به عنوان یکی از کشورهای مشترک المنافع با انگلیس می‌توانید بدون ویزا به بسیاری از کشورهای مهم در سرتاسر جهان از جمله انگلستان و ایرلند، تمام کشورهای حوزه شنگن مانند آلمان، سوئیس، فرانسه و … هنگ کنگ، کره جنوبی، چندین کشور در آمریکای مرکزی و جنوبی، برخی کشورهای بالکان و اروپای شرقی، چندین کشور در جنوب شرقی آسیا مانند سنگاپور و مالزی، تعدادی از کشورهای آفریقایی و بیشتر کشورهای مشترک‌المنافع انگلستان سفر کنند.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: